FLYGET BOKAT

Hallå bloggish. Nu är det bokat, fick min flyginformation av CulturalCare imorse, landar hemma i Göteborg 22 april kl 15! Känns jättebra samtidigt som det känns konstigt & tråkigt på något sätt! Men
Det blir förhoppningsvis bra när man väl kommer hem! Fick inte det flyget som jag ville ihop med mamma, pappa & jossan men mitt avgår en kvart efter & landar en kvart efter så var ändå helt okej! Dagarna bara springer iväg & jag bara degar för fullt. Ikväll blir det jobb från kl 17!

CH


1 Johanna:

skriven

Hej!
Jag har följt din blogg rätt länge, då jag själv tänkt på att åka som aupair i ca 2 år. Jag tar studenten i juni och funderar på om jag ska åka eller inte. Jag vill, men blir lite fundersam med tanke på att det faktiskt är ett år borta från allt det man kallar hemma. Därför undrar jag om du har lust att svara på vad du tycker om att åka som aupair i ett år, med tanke på att du har gjort det. Är det värt att skärpa sig och faktiskt åka eller ska man tänka så mycket som jag gör på det man lämnar? För jag vill egentligen gärna åka men det tar emot att skicka in anmälan - just för att det ändå är en stor grej.

Tacksam för svar, även om frågan var lite luddig.
Med vänlig hälsning, Johanna

Kommentera här: