SWEDEN!!!!!!

HEEEMMAAA!! Ja, konstigt men sant! Drog en liten luring & åkte aldrig hem till Newport, följde med mamma till flygplatsen & flög hem till Sverige med henne! En veckas semester med mina älskade vänner & fina familj samt högskoleprovet imorgon! Så åker tillbaka till USA på onsdag den 30.. Landade på svensk mark i onsdags morgon/förmiddag, papi hämtade oss. Och ja, redan fredag... Dagarna har bara sprungit & många överraskningar har det blivit! (Magiska filmer som jag inte kan sluta kolla på!)

Känns som det är fullt upp hela tiden, imorse träffade jag bästa jussi, morgonmys & sen begav vi oss till systemet (min första gång wiho). Sen åkte jag vidare till mami & papis jobb, åt lunch & hälsade på faster & affe! Vidare till josse nummer 2, satt & bara dega & pratade om ungefär allting. & nu är jag på g in till stan för att möta upp Ellen! Ikväll blir det grill hemma med la familia & imorgon väntar högskoleprovet.. Lagom taggad att gå upp tidigt eftersom jag är lite jetlagad, men de ska nog gå fint! & lördag kommer bli maaagisk. Saknade Julle kommer upp och hälsar på från Laholm! & kvällen blir utgång! 

Nu är jag framme!

Haaa de fint. 
Ch
1 ex mammi :):

skriven

Vi är så glada att vi fick hem dig på en bonus vecka :)och känndes riktigt skönt att vi kunde överraska Jossan :) <3

2 Isabelle:

skriven

Hur gick du till väga när du förlängde ditt visum? Åkte du tillbaka till Sverige då eller går det att göra på något annat sätt? :) har hört att man inte får lämna landet om man förlänger i USA, om det stämmer? :)

Svar: Hej! Ja precis, jag var hemma i Sverige och löste nytt visum eftersom jag förlängde i 6 månader! Nej de går inte att göra på något annat sätt om du vill åka utanför USA, då måste du till Sverige först & lösa visum! Iallfall vad jag vet till 99% :)
Charlotte Eriksson

Kommentera här: